“Ana firma ve bayilerinin birlikte iş yapma maliyetlerinin düşürülmesini, sipariş, sevkiyat, satış, fatura gibi iş süreci operasyonlarının hızlandırılmasını ve tüm veri akışlarının anlık entegre edilmesini sağlayan elektronik bir platformdur.“

Bayileriniz İle Kesintisiz İletişim

Ürün, fiyat ve politikalarınız ile ilgili en hızlı bilgilendirmeyi sağlayabilirsiniz.

Hızlı Sipariş Verme

Bayileriniz portal üzerinden hızlı şekilde sipariş açabilir, kendi carilerini görebilir, kampanyalardan haberdar olabilirler.

Kampanya Uygulama

Bayilerinize günlük, saatlik kampanyaları bildirebilir, hızlı sipariş sistemi ile faydalanmalarını sağlayabilir, ödemesini alabilirsiniz.

Sipariş Yönetimi

Sipariş Yönetimi

Kişiye veya ürüne özel kampanyalar düzenlenebilir, kampanya özel miktar ve fiyatları ile sipariş oluşturabilir.

Siparişin tamamlanmasının ardından sipariş tutarı, indirim oranları, puan bilgileri gibi detaylar izlenebilir.

Siparişin onaya gitmesi ve onaylanması bilgileri ile beraber sevkiyat durumunu da sistemden takip edebilirsiniz.

Ürün Yönetimi

Ürün Yönetimi

Farklı boyutlarda görsellerle ürün kataloğu

Kampanyalı ürünlerin resimlerinde dikkat çekmek için farklı çalışmalar yapabilirsiniz.

Ürün hiyerarşisine göre çok katmanlı kategorilerle ürün yönetimi

Ürün stok değerlerinin sipariş aşamasında bayii/müşteriye açılması

Yoldaki stok, rezerve stok gibi stokları mevcut stok yönetim sistemi ile entegre şekilde yönetebilme

Kampanya Yönetimi

Kampanya Yönetimi

PRM - Kurumsal Kampanya Yönetimi ile kampanyaları kişiye özel yapabileceğiniz gibi ürün bazlı da yapabilirsiniz.

Pazara yeni çıkmış veya var olan ürünlerinizi ihtiyaç duyduğunuz zaman tanıtmak, ön plana çıkartmak ve satışını arttırmak için PRM ile kampanyalı satışlar düzenleyebilirsiniz.

Kampanyalarınızı zaman bazlı (başlangıç bitiş tarih-saatli) yapabildiğiniz gibi kişisel özelliklere göre de tanımlayabilirsiniz.

Kampanyalarınızı askıya alabilir farklı bir tarihte tekrar aktif edebilirsiniz. Kural tabanlı kampanyalar oluşturabilirsiniz.

Rapor ve Analiz

Rapor ve Analiz

Siparişten satın alma sürecine kadar tüm hareketleri anlık ve geriye dönük takip ederek analiz eder ve grafikler ile raporlayabilirsiniz.

Müşteri Yönetimi

Müşteri Yönetimi

Müşteriye dair kişisel ve iletişim bilgileri, sipariş, ödeme kredi risk durumu, vade, tahsilat durumlarını kontrol altında tutulabilir.

Müşterilerinizin satın alma alışkanlıklarını ve performans kriterleri değerlendirilip kampanyalı satışlara yönlendirilebilir veya farklı alışkanlıklar kazandırmak adına kişiye özel çalışmalar yapılabilir.

Üretici ile Bayi arasında düzenli bilgi akışının yanı sıra, sipariş onayından yeni kampanya duyurularına kadar geniş bir yelpazede hizmet sunar.