Müşteri Ziyaretleri
Müşteri ve bayilerinizi düzenli olarak ziyaret edin. Planlarınızı sisteme girin, mobil uygulama ile gerçekleştirin.
Müşteri ve bayilerinizi düzenli olarak ziyaret edin. Planlarınızı sisteme girin, mobil uygulama ile gerçekleştirin.
Saha ekipleriniz ile müşterilerin nabzını tutun. Müşteri davranış ve tercihlerini anlık anketler ve özelleştirilmiş formlar ile toplayın.
Saha ekiplerinize ve ara kademe yöneticilerinize performans hedefleri belirleyin. Dönemsel gelişim grafikleri ile raporlayın.
Bayi veya müşterilerinize düzenli ziyaretler planlayabilirsiniz. Bu plan dahilinde, saha ekipleriniz günlük rotalarını oluşturup görevlerini gerçekleştirecekler ve raporlarını mobil uygulama aracılığıyla iletecekler, gün sonundaki uzun rapor hazırlama mesailerinden tasarruf edeceklerdir.
Akıllı telefonun GPS kontrolleri sayesinde, ziyaretlerin müşteri lokasyonunda gerçekleştiğini raporlayabilirsiniz. Oluşturacağınız kurallar ile konum kontrollerini aktifleştirebilirsiniz.
Müşterilerinizin finansal risk değerlendirmeleri için kurumsal değerlendirme süreçlerinizin yanı sıra Findeks analizlerini de kullanabilirsiniz.
Kredi Kayıt Bürosu ile entegrasyon servislerimiz aracılığıyla iletişime geçebilir, Findeks değerlerini otomatik olarak çekebilirsiniz.
Kural Motoru’nu kullanarak finansal risk değerlendirme sonuçlarının otomatik olarak hesaplanmasını sağlayabilirsiniz. Sonucun müşteriye veya satış sorumlusuna iletilmesi ile süreç uçtan uca otomasyonla tamamlanabilir.
Müşterilerinizden gelen şikayetleri kayıt altına alabilirsiniz. Şikayet Yönetimi Süreçleri ile, ilgili departmanlara görev atayabilir, bu görevlerin işleyişini ve gerçekleşmelerini takip edebilirsiniz.
Oluşan şikayetleri etiketlerle gruplayabilir, grup, birim, ürün, bölge veya sizin tanımlayacağınız başka bir kavram aracılığıyla istatistikler oluşturabilirsiniz.
Şikayet sonuçlarını e-posta ile müşterinize iletebilirsiniz.
Pazarlama faaliyetlerinizi düzenlemek ve yeni stratejiler geliştirmek için, dönemsel olarak sahadan bilgi toplamak ve istatistikler oluşturmak isteyebilirsiniz. Bu durumda, oluşturacağınız anket formlarını saha elemanlarınıza görev olarak atayabilirsiniz.
Bunun da ötesinde, bu anket formlarının düzenli olarak yürütülen saha aktivitelerine eklenmiş olarak otomatik olarak üretilmesini sağlayabilirsiniz.
Anketlerin gerçekleştirilmesi ile ilgili hedefler koyabilir, bu hedeflerin gerçekleşmesini izleyebilirsiniz.
Potansiyel müşteri portföyünü geliştirmek, pasif müşterilerinizi tekrar kazanmak veya mevcut müşterilerinizin bilgilerini güncellemek için bölgesel tarama çalışmaları yapabilirsiniz.
Hiyerarşik olarak bölgelerinizi tanımlayıp saha elemanlarınıza görevler atayabilir, dahası saha elemanlarının bu görevleri kendilerinin oluşturarak merkeze iletmelerini sağlayabilirsiniz.
Entegrasyon servisleri sayesinde, merkezde gelen bilgiler, kurumsal sistemlerinize aktarılır ve otomatik olarak ana verilerinizi güncelleyebilir.